poniedziałek, 26 czerwca 2017

Książka bez papieru - czyli wrażenia po zakupie czytnika ebooków


Idąc za namową koleżanki, w końcu się przełamałam i zakupiłam swój pierwszy w życiu czytnik ebooków:) Czytam na nim od tygodnia i muszę przyznać, że o ile na początku byłam do tego nastawiona bardzo sceptycznie, o tyle dzisiaj cały mój sceptycyzm  stwierdzam - wyparował;)
To nie tak, że nie mam sentymentu do tradycyjnego papieru, ale po prostu czytnik jest mega wygodny, fajny w „obyciu”, a do tego mogę mieć kilka książek na raz przy sobie. Muszę Wam też polecić poradnik, który znalazłam w necie, a z którego dowiedziałam się naprawdę dużo o samym wyborze odpowiedniego urządzonka. Koniecznie poczytajcie, zanim wybierzecie się finalnie do sklepu na takie zakupy:  http://gorazakupow.pl/jaki-czytnik-ebookow/.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz